18 Eylül 2015 Cuma

Yeni Yaşam

Uzun zaman sonra yeniden blog yazmaya başlamak iyi geldi.Şu an İstanbul'a yeni evime otobüsle gidiyorum.Muavine sorduğuma göre daha 1 buçuk saatlik yolumuz varmış,o zaman ben de gidene kadar yazabildiğim kadar yazayım dedim.Yerleştikten sonra da evle ilgili yazarım,zamanım olursa.Daha eşyaları falan yerleştireceğim çünkü.İstanbul'da kentsel dönüşümden dolayı zar zor bir ev bulabildim. Her yerde fiyatlar falan çılgın durumda olunca 3 katlı evin iki odasına yerleşebildim.Ev sahibi ile telefonda konuştuğumuza göre evde kendisi dışında  bir de karı koca da yaşıyormuş.İlk defa böyle bir deneyim yaşayacağım(biraz ilginç olacak ama).

İzmir'deki ev arkadaşı deneyimimden ötürü biraz da tedirginim gerçi.İzmir'deki ev arkadaşım biraz şeydi.Ya hani var ya böyle ara sokaklardaki serseri tipler.İşte ondan.Fakat öğrendiğim kadarı ile evdeki komşularımdan birisi araştırmacı gazeteci diğeri ise avukatmış.Mesleklerinden ötürü iyi insanlar olduklarını zannediyorum.Çünkü annem avukat teyzem ise gazeteciydi.Onları çok severdim.Neyse ilk yazım bu kadar olsun.

Sevgiyle kalın
Candemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder